Od 1. julija 2025 bodo vsi davčni zavezanci, identificirani za namene DDV, dolžni davčnemu organu elektronsko predložiti dve novi evidenci:
- evidenco obračunanega DDV in
- evidenco odbitka DDV.
Če bo davčni zavezanec obe evidenci predložil vsaj tri delovne dni pred rokom za oddajo obračuna DDV, bo Finančna uprava na podlagi teh podatkov pripravila predizpolnjen obračun DDV. Ta bo na voljo zavezancem, ki sami še niso oddali obračuna za zadevno davčno obdobje.
Če ima zavezanec določeno mesečno davčno obdobje, mora oddati nove evidence najkasneje do konca avgusta 2025, če pa ima zavezanec določeno trimesečno davčno obdobje, pa odda evidence po novem najkasneje do konca meseca oktobra 2025.
Zavezanci naj se pravočasno pripravijo na spremembe, saj bo dosledno in pravilno vodenje evidenc ključno za nemoten potek novega sistema poročanja.
Za vsa vprašanja smo Vam na voljo na naslovu info@fincommerce.si
ali na telefonski številki 03 544 11 45.
Vaš računovodski servis in davčno svetovanje Fincommerce računovodstvo d.o.o.